

Tendencja ta doprowadziła do powstania kilku platform internetowych, na których w imieniu firmy organizowane są konkursy reklamowe generowane przez użytkowników. Założona w 2007 roku firma Zooppa uruchomiła konkursy reklamowe dla takich marek jak Google, Nike, Hershey’ s, General Mills, Microsoft, NBC Universal, Zinio i Mini Cooper. Pozyskiwanie tłumów pozostaje kwestią kontrowersyjną, ponieważ długoterminowy wpływ na branżę reklamową jest nadal niejasny.
Totemy reklamowe jako ogólnoświatowa reklama
Reklama przechodziła pięć głównych etapów rozwoju: krajowy, eksportowy, międzynarodowy, międzynarodowy, wielonarodowy i globalny. Dla światowych reklamodawców istnieją cztery, potencjalnie konkurujące ze sobą cele biznesowe, które muszą być zrównoważone przy rozwijaniu reklamy na całym świecie: budowanie marki podczas mówienia jednym głosem, rozwój ekonomii skali w procesie twórczym, maksymalizacja lokalnej efektywności reklam oraz zwiększenie szybkości realizacji firmy. Zrodzone z ewolucyjnych etapów globalnego marketingu są trzy podstawowe i fundamentalnie różne podejścia do rozwoju globalnych realizacji reklamowych: eksport egzekucji, produkcja lokalnych egzekucji i import pomysłów, które podróżują. O totemach reklamowych w artykule: Totemy reklamowe – wyjątkowa siła przekazu.
Badania reklamowe są kluczem do sukcesu reklamy w dowolnym kraju lub regionie. Umiejętność określenia, które elementy i/lub momenty reklamy przyczyniają się do jej sukcesu, to sposób maksymalizacji korzyści skali. Kiedy już wiadomo, co działa w reklamie, pomysł ten lub pomysły mogą być importowane przez inny rynek. Środki badań rynkowych, takie jak Flow of Attention, Flow of Attention,
Flow of Emotion i momenty brandingowe dają wgląd w to, co działa w reklamie w dowolnym kraju lub regionie, ponieważ środki te opierają się na wizualnych, a nie słownych elementach reklamy.
Publiczne wiadomości zagraniczne a totemy reklamowe
Rządy krajów trzecich, które zwłaszcza ci, którzy posiadają nadające się do sprzedaży komercyjne produkty lub usługi, często promują swoje interesy i pozycje poprzez reklamę tych towarów, ponieważ docelowa publiczność nie tylko nie jest w dużej mierze świadoma istnienia forum jako nośnika zagranicznych komunikatów, ale również jest skłonna do odbioru wiadomości, podczas gdy w psychicznym stanie pochłaniania informacji z reklam w czasie telewizyjnych przerw reklamowych, czytając czasopisma lub podczas przechodzenia przez billboardy w przestrzeniach publicznych.
Doskonałym przykładem tej techniki komunikacji są kampanie reklamowe promujące podróże międzynarodowe. Podczas gdy reklama zagranicznych destynacji i usług może wynikać z typowego celu, jakim jest zwiększenie przychodów poprzez przyciągnięcie większej liczby turystów, niektóre kampanie turystyczne niosą za sobą dodatkowy lub alternatywny cel, jakim jest promowanie dobrych nastrojów lub poprawa istniejących wśród odbiorców docelowych w stosunku do danego kraju lub regionu.